Its friday people


Det slog mig precis :O det är mindre än en vecka kvar tills skolan börjar :'(.
Jag skulle nte banga på ngn vecka till asså, är verkligen inte inställd på att börja skolan igen...
Men de är kasnke därför man ska njuta av lovet som man har kvar nu och bara tare lugnt :P haha

Jag och J va juh ute och gick igår, och jag kände inte så mkt i benen igår. Men nu idag shit u kommer typ allt haha. Lite tränings-värk :D

Nej är ensam hemma just nu, eller kanske inte heeelt ensam . Katten är hemma as well :)

Nej men idag har jag lite att göra och ngr samtal att ringa för att fixa lite saker inför en liten sak som jag och B håller på me.

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0