Måndag Måndag & Tisdag Tisadag

Igår va jag inne i stan heeela långa dagen :D med Hanna. Vi gick runt i affärer eller rättare sagt jag drog me mig Hanna in i alla affärer (a) stackare. Men jag handlade en himlans massa saker. Massa små saker från H&M (inga kläder dock), ett par nya as sköna jeans från JC, en ny stor väska, parfymer, och nytt smink. När jag skulle handla simket på kicks så va de lite roligt, jag frågade en tjej so jobbade där om hon unde hjälpa mig att hitta dom rätta sakerna för mig. Hon började sminka hala mitt anikste, vilket jag inte riktigt fattade för man kan juh bara checka sånt på halsen för att de om de är rätt, men jag fick iaf en hel sminkning iaf heeelt gratis :P as nice :D.

Sen när Hanan hade åkt hem så träffade jag Nina vid centrum där jag handlade väskan och lite saker :P men medans jag väntade på Nina så snackade jag med Mr Niklas i tele i typ en halv timme :D Alltid lika roligt att prata med den filuren även om samtalsämnet kan variera haha ;) du vet va jag menar niklas :P. Men iaf när nina va klar så drog vi hem till min mamma och chillade lite där :P och blandade drinkar :P efter en timme så drog vi mot staden och bestämde vilken film vi skulle se :P. Alla filmer började rätt så sent men vi tog Yes Man. Trodde den skulle vara as torr och inte alls rolig, men jag hade fel. Fast ibörjan höll jag på att somna :P. Men jag tycker Jim C börjar bli en aning gammal ;) hahha. Nä men de va jätte trevligt att gå på bio med Nina. De får vi göra igen gumman :D.

Jag va hemma vid typ 00 igår. As läskigt att vara hemma hos pappa själv kan jag juh bara berätta för alla. Men som tur va så fick man lite besök av Simon :)(a). De va en hilma tur annars hade jag lagat under täcket hela natten och Niklas hade haft Väääääldigt ont i örat ;).
Me jag ringde honom lite senare iaf ;)  I know You like it Niklas
 
Idag har jag inte gjort så mkt. Har snackat med älskade J en liten stund sen har jag suttit i telefon med Niklas ett tag ^^ och jag måste juh tillägga att han va vääldigt duktig eftersom han fixade att laga färdiglagad mat i mikron :D sååå duktig hahaha. Sen måste nog du och jag niklas sätta oss ner och gå igenom våra planer med resan xD.

Nej nu är de väl dags att göra ngt kanske haha. Och fan va glad jag blev idag när jag såg att de snöa :D
UNDERBART LÖÖÖVE IT<3<3<3<3

Alwyas and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0