Mys morgonen

Igår morse och imorse eller jag ska nog kanske kalla de mitt på dagen eftersom klockan va 11 men iaf. Jag älskar verkligen solen när den lyser som den lyser mitt på dagen med blå himmel med ngr få moln. De lyser så man blir varm inombords men man vet att de är kallt runt om en :P. Såååå galet mysigt asså.

Hela dagen idag har de känts som om de har vart fredag trotts att de bara är trosdag (a).

Imorrn är det den efterlängtade fredagen :D fan de kommer bli såååå sjukt roligt. J kommer få en kväll hon ALDRIG kommer glömma mohaha. Galet kul asså. Nä pallar inte skriva mer ikväll.
Lyssna på låtarna och njuuuuut babes

 
Elliot Minor - Time After Time♣♣♣♣

 
KATY PERRY-Hot'n'cold♣♣♣♣

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0