Trött Slut Borta Flumm Glad- Min dag i ngr få ord

Kom till skolan idag och va riktigt trött och en aning negativ vilket min bästa vän fick känna på rejält en stund FÖRLÅT hjärtat<3. Sen har min hjärna vart heeelt knäpp, jag har vart as flummig och lagt as konstiga kommentarer som typ ingen fattar ngt av men ändå skrattar (a) sen helt plötsligt blev jag as trött. Asså de har vart en sjuk dag med gråa moln över hela himlen som gjort att man inte vart på topp. MEn de blev lite roligt när jag J och S skulle ner till tvären :P vi började puckla på varandra as kul, fick lite ont men va fan de är väl sånt man får ta ^^ de va riktigt riktigt kul haha. En dam trodde jag och S va helt galna när vi hoppa på varandra precis innan vi skulle gå på tvären, haha ni skulle sett hennes face asså hahah riktigt "charmigt" om ni frågar mig. Hon såg helt vättskrämd ut :D xD.
Stackars kvinna, jag kan nästan se framför mig att hon tänker: "Dagens ungdommar". haha fan va roligt om hon gjorde de ^^ tihi.

Just nu lyssnar jag på musik. Just nu spelas denna låt i mina öron: Parallel Worlds- Elliot Minor
Den låten är sjukt bra :P Jag kommer börja sätta betyg allt mellan 1-5 i  detta format "". Ni fattar va jag menar.
Parallel Worlds-Elliot Minor får ♣♣♣♣♣ 
>Så ta och lyssna på låten, riktigt skön låt ^^ lite rockig (a)

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0