Vaken men trött

Lödag morgon, eller jag kasnke borde säga förmiddag :P Jag vaknade för typ 2 timmar sen, just nu kollar jag film med min bror :D den är lite halv seg haha men han gillar den så de är väl bara att kolla. De är Batman går på Canal+First, den är från 80 eller 90 talet sulle jag gissa på :P hahah

Idag så måste jag åka till mamma och sova där tills imorrn. Jag ska lära henne calle och sofia att sima crawl och rygg imorrn :P haha fan kommer bl as kul :P jag kommer bara stå på kanten och skratta åt calle :P kommer bli as kul haha :D

Kommer tillbaka tll pappa imorrn efter att jag vart på stan men E och förhoppningsvis handlat lte kläder och bara chillat.

Men kan de finnas tråkare väder eller? Det är för kallt för att vara ute om man inte ska gå omkring och se ut som en michelin gubbe aja ni vet va jag menar :P

Nä men ska kolla klart på filmen med min brooor :D

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0