Bio bio bio

Helan sov över hos mig tis-ons och de va grymt kul att umgås med henne. På onsdagen drog vi på bio och såg Harry Potter. Den va faktiskt riktigt bra men slutet va as jobbigt!!! vi vill se den sista filmen nu på en gång. Vill ju veta hur allt slutar. Men de är bara att vänta I guess.
Sen på onsdags kväll kom min kusin Sandra till mig. Och vi bestämmde oss för att dra på bio as well. Vi såg    Ice Age3 3D Eng. tal utan text. Den va helt okej och 3D grejen va inte så extremt speciell. Men man fick sig några långa härliga skratt.

Ikväll är de middag hos Alex. Kommer bli jätte trevligt och mysigt.
Ska ta och göra mig klar nu. Vi höres

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0