En riktigt trevlig dag

Hela dagen började med att klockan ringde kvart i nio, de va bara att gå upp och klä på mig, sen drog mamma och jag till Sickla för att hinna till Din sko innan mamma började jobba. De gick jätte bra tur att mamma va me haha, jag fick tillbaka pengarna och la undan ett nytt par inne i stan.
Sen drog jag till Forum en snabbis för att kolla hur mycke pengar jag har kvar, vilkat inte va så extremt mycket =(.

Självklart kunde jag inte låta bli att köpa en tunika som jag hittade på Gina (men den kostade bara 50kr så de va lugnt, men sen va jag tvungen att köpa ett vitt linne att ha under så där rök 150 spänn...)
Efter det gick jag hem och böt om för att åka in till stan och mösta Erik (som dessutom va 20min sen :O illa hah. I alla fall så möttes vi på Din sko och jag köpte skorna (igen).

Därefter så drog vi till ett café och snackade lite och fikade sen fick vi runt i gamlastan och lite så och sen satte vi oss på en bänk vid vattnet och snackade. Har haft jätte trevligt idag, lite tråkigt att du ska dra på söndag erik men de är ju ara ett år ^^ haha.

Just nu är jag ensam hemma, mamma jommer väl hem när som helst. Ingen Erika idag tyvärr :(. Hoppas att Helan kan imorrn.

Nu ska jag lyssna på musik och städa lite (a) snart dags för min promenad också :P

Peace Out
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0