Grymt trevlig dag med goa kusiner<3

Idag träffade jag min faster, hennes man och mina två kusiner som är på besök i sverige. De va så oerhört kul att få träffa dom igen och shit va stora dom har blivit!! Mina kusiner dvs haha. De måste ha vart minst ett år sen jag såg dom känns de som (eller jag vet inte, de kasnke va längre eller kortare no idea). Vi har iaf vart på mini stan och sprungit omkring, sen blev de fika, efter de så åka vi hem till F&F och busade vidare. Jag har haft grymt kul och jag har saknat dom så grymt mycke. Imorn ska jag.... I have no idea. Tare som de kommer. Kanske får tag i J. Äsch nu ska jag göra ngt haha film kanske?

Puss och kram vi ses i stan
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0