Miss trött

Träffade kusinen en liten stund ikväll med mamma i Hammaby Sjöstad. Just nu är jag en aning trött haha men delär väl försvinna snart. Har inte gjort så mycket idag eftersom att de i stort sätt regnat hela tiden =(, så jag har legat under mitt täcke och kollat film och lyssnat på musik och bara slappat.

Imorrn har jag lite planer, men der beror helt på vädret. Blir de fint så är de sola som gäller, blir de dåligt så blir de en snabb tripp till sjukhuset för nya prover (som jag skulle gjort i juni men som jag totalt glömt bort hehe) och sen till mini stan för att kanske köpa ett nytt linne. Så vi får väl se hur planerna blir.

Nej nu ska jag sätta på mig min pyjamas och kanske kolla film eller sova.

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0