Att vara efterklok...

Detta är inget inlägg om att jag ångrar något som jag gjort, de är väl snarare ett inlägg om att jag ångrar att jag inte gjorde/sa något mer. Allt bara snurrar just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna greppa situationen riktigt. Jag vill säga något till den här personen men om jag gör de kanske de leder till en stel situation. Okej jag suger på dom här sakerna! Jag är ingen person som tar första steget och jag är inte någon som tar tag i allt. Men på ett sätt känns de kanske som om jag borde. Dilemman ouf =( ska jag eller ska jag inte? ska jag vänta eller inte?
Gu vad jag saknar min andra halva just nu, skulle verkligen behöva hennes råd hit och dit som leder till att jag går min egna väg i alla fall men endå. Men party-drottningen är på gotland så de är nog ingen idé att kontakta henne än.
Aa nä jag vet inte hur/vad jag ska göra just nu.

Peace out people
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0