Varmt<3 me like

Ikväll ska jag träffa Annika :D ska bli väldigt roligt. Idag har jag inte gjort ett dugg, ganska skönt men oerhört rastlöst. Skulle träffat Julia på morgonen för att sola men de regnade som bara tusan och sen va de bara allmänt mulet så vi struntade i det. Hoppas att de blir sol och fint hela veckan nu så man kan sola lite mer. Nej nu ska jag störa mina "kära" grannar ännu mer genom att höja volymen ett snäpp till. Jag vet att de kanske inte är så extremt snällt men wtf tough luck thih.
Ajuste, min ena Ipod (nonon) har gått sönder :O jag hade alla bra låtar där gha blir så less :( aja har ju min andra kvar, så den får duga^^.

   


ETT SORT GRYMT GRATTIS TILL NIKLAS!! Ha en groovie dag. Hör av dig Biatch♥
Sjukt gammal bild på dig men de är den bilden jag har



Peace out biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0