Tjolahopp

En kort sammanfatting om helgen ;D



 

Fredag:

Vaknade vi typ 12 och skulle precis börja städa nästan men då ringer mamma och sägar att min kusin och morbror redan är här. Och jag som skulle städat innan dom kom hehe illa. Men dom kommer upp och sätter sig och kollar tv medans jag börjar städa och fixa. Sen när mamma kommit hem så drar jag till forum en snabbis för att fixa ett par leggings. Och jag va grymt trött men klockan va ju 16 men de va bara att vara lite snabb. Kom he hoppa in i duschen och vaknade och fixade mig. Vid 18 kom resten av gästerna. De blev en jätte trevlig middag med lite föör mycket dricka för mig hehe inte bra !Usch! Men jag fick betala priset på lördagen kan jag ju bara säga.

(Inte hela gänget dock) 

Lördag:
Mådde pyton mamma, fredik och roine skulle iväg 8 på morgonen, men eftersom att jag inte riktigt mådde så bra så valde jag att stanna hemma med en hink. Låg i soffan i stor sätt hela dagen och kollade på några filmer som gick på 4an. Sen på kvällen gick jag och fredrik ner till maxi för att handla lite. Sen kollade vi på något filmklipp som mamma hade. Hände inte så mycket mer sen.



Söndag:
Vi drog in till stan ganska tidigt. Vi åkte till kaknäs och sen gick vi lite på djurgården och efter de blev det Vasa museet och Titanic utställningen. Kände mig som en äkta turist med kameran i handen haha. Men de va jätte kul att visa min morbror Sthlm. Jag hade de väldigt trevligt. Sen på kvällen drog dom hem.

 

Peace out biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0