Då va denna helg Över typ

Åkte till landet igår. Och aa de kändes väl som om jag spenderade i hela dagen i bilen. Gick upp vid HALV SEX!!! för att hinna göra mig klar och gå till Statiol så mamma kunde fixa en bil. Vi lämnade Statiol vid kvart i nio tror jag, åkte till Huddinge hämtade min Kusin Sandra och min moster för att sedan börja resan uppåt. Vi stannade till vid ngn affär på vägen och vi va framme vid ett. Men vi kände inte riktigt för att träffa alla så vi kakade lite sen drog vi dit. Jag och Sandra hade väldigt kul, middagen som höll va väl lite seg men jag och mina yngsta kusiner Alex, Ludde, Emil och nån kompis till Ludde som hette Kasper gick ut och spelade fotboll vilket va vääääldigt roligt. Roligast på hela kvällen faktiskt. Sen kom sandra ut och de va ocså trevligt. Men Hela dagen va väl okej. Kul att träffa släkten iaf.

Idag ska jag plugga som en dåre. Matte och Sh. kommer gå bra bra hah. Men nu ska jag ner till maxi och handla lite.

PussPuss
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0