Jag ÄLSKAR den här veckan som vart

Även denna dag har vart bra. Hann göra klart ett helt Sh B arbete på Förmiddagen och lite på eftermiddagen plus att jag hade Spanska muntligt som gick as bra. Nu har jag bara två saker kvar i skolan sen är jag klar såå skönt. De har vart dåligt väder hela dagen men dom flesta har vart glada iaf (jag har vart hyper som vanligt). Efter skolan drog jag och solade lite för att få upp energin (a) sen hem och fixa en Sh B sak så att jag förhoppningsvis kan få hörgre slutbetyg i de ämnet. Sen kollade jag på film och nu är jag här. Vet inte riktigt va jag ska göra. Vi är lediga imorn pga att 3orna tar STUDENTEN!!! Väldigt kul för dom och skönt med sovmorgon för oss haha.

Nä nu ska jag göra något :P

8 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV


Glatt humör och klackarna i taket haha
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0