Måndag igen och första dagen på jobbet

Åkte till skolan så att jag var där till halv tio (väldigt duktigt av mig) idag. Pratade litemed Roger och han sa att min inlämnings sak va väldigt bra gjord :D jippi, sen hade jag muntligt med Martin (och ja jag klarade mig så förhippningsvis bler det ett VG i slutbetyg) sen tänkte jag att jag skulle köra matten men johan tyckte att det var bäst om jag pluggda lite till, så jag ska göra det imorrn ist. Sen är jag klar :D såååå skönt. Sen fick vi träffa våra lärare som vi ska ha i trean idag. Dom va väldigt trevliga och när dom berättade om på ett ungefär hur de kommer se ut i trean blev jag sjuukt taggad och jag längtar efter att få börja :D.

Sen har de juh vart första dagen på ena jobbet. De gick bra, men sista gruppen jag hade....blääää asså. dom va inge vidare och aa näää de va bra blää. Men vi kan ju hålla tummarna att de blir bättre imorn.

Nej nu ska jag kanske ta och plugga lite mer matte JippiNOT.

Peace, Love & Respect
Over and out
//MIkkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0