Snart på g till skolan

Skulle gått upp vid halv sju för att åka till skolan och vara där till halv nio, men jag orkade inte imorse så jag tröck på snooze x6 typ. Gick upp vid halv nio ist (a). Så ska dra om 30min eller så, börjar ju ett. Fan vilket jävla väder :O. Jag har inget paraply :( jobbigt, men man får ju en dusch på väg till skolan...
Hoppas att de regnar så här hela dagen, vem vet då kanske de inte blir ngn springning eller fridrott ^^. hoppas kan man ju alltid.
Idag ska jag fokusera på matten och sen ska jag prata med erik och martin för att se hur de blir med samhälle delen som jag har kvar. Tre saker kvar som ska vara klara innan veckan är slut. Kommer jag klara de tro? KLART.

Nä nu ska jag fixa de sista och borsta tänderna vitare ;)

9 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV!! HÄÄÄRLIGT

Puss hej
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0