Sommar<3

Gu vilket underbart väder de har vart. Tog en promenad till forum idag men höll typ på att svima när jag gick i solen. Men de va grymt underbart. När jag kom hem igen så la jag mig på balkongen och pressade lite. Imorn är de dags att dra till pappa och sova där en natt för att sen åka hem igen på torsdag. Ska iväg på en-dags-kryssning på fredag med ett gäng trevliga människor.



Uppdatering:
Hade en GRYM midsommar. Helt klart den BÄSTA so far. Tack till alla er jag firade med :D <3


Nej nu ska jag sätta på en film eller något, ska upp ganska tidigt imorn eftersom att jag ska vara hos pappa vid 12 senast har jag bestämt (a) haha får se om jag lyckas hålla min planering.


P.s. Saknar dig gryyyyymt mycket J. De har gått väldigt lång tid nu och snart får vi lov att styra upp en träff!!! Älskar dig gumman<3<3

Puss på er suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0