De är fredag people

Just nu sitter jag här i skolan och har typ hål timme i 90min eller något... Jag har haft Idh A teori (Idritt och hälsa A). Vi har fått lära oss om som tre olika stress faktorerna. Och jag kan juh säga efter de jag fick höra insåg jag att jag har psykisk stress. De är när man sätter jätte höga mål på sig och tänker långt fram och på framtiden mer än de som sker och händer just nu. Jag måste verkligen lära mig att fokusera på de som händer här och nu :P. Vi får se hur de går.
Sen har jag en lektion och efter de så är de lusch och sen PROV!!!! Jag ska nog sätta mig och gå igenom allt en gång till så att de verkligen sitter. Har väl koll på de allt men inte direkt så djupt. Men de ska nog gå bra ska vi se ;).
Igår somnade jag vid halv elva (tidigast denna vecka^^) eftersom jag va tvungen att gå upp vid typ 06.15 för att hinna göra mig klar. Men när jag hade gjort mig klar så insåg jag att jag kunde sova lite till så la mig i sängen och blundade en liten stund innan J ringde och väckte mig igen (tur va väl de eftersom att jag inte höra klockan ringa xD). Då va de bara att gå upp igen, käka frukost, göra en kopp te att ta med sig och sätta mig i bilen och åka mot skolan. Näa mamma och jag va 10min ifrån skolan så blev jag sjukt stressad, trodde jag inte skulle hinna men hann med 5min marginal.

Ikväll ska jag få min nya säng ;D såå underbart säger jag bara. Jag ska ta en bild sen när den är uppe och allt. Den är så sjukt fin. Den är svart och den kommer från spanien har jag för mig. Nä den är bara så grymt fin :D.

Ha en underbar fredag, I know I will ;)
                                             
                                                                                                  

Kiss on the lips xoxo
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0