En lugn kväll

Är hemma hos pappa nu. Har vart här sen fyra ungefär. Shit va trött jag är, känner min allmänt lite halv seg. De kommer vara en riktg skön slapp kväll. Har spelat lte wi med min lillebror. Och jag måste nog öva lite, åker ju bara på stor stryk av lillebrorsan. Men jag ska nog bli bra på de där en vacker dag. Just nu ligger jag här på vardagsrumsgolvet och skrver i bloggen och pratar på msn och lite på mobilen ^^. Ikväll äner inget. Joo ska vara med familjen men annars inget. Har ingen energi till något annat just nu. Få se hockey på tvn, en kopp te, skriver i bloggen, kollar läget...de kan nästan inte bli så mycke bättre. Joo de skule kunna bli väldigt mycke bättre om en viss person va här hos mig, Men man kan ju inte få allt tyvärr ;).  Men de finns en liten halv irreterande sak, internet laggar lite till och från :( men då är de bara att starta om och göra om allt man gjorde innan datan dog.

Jag skulle så behöva en nackmasage. Har så galet ont i nacken :(

Nä nu är de robinson

Kiss on the lips
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0