Godnatt & sov gott <3

Nu är jag helt slut. Efter en trög vecka i skolan så kan man förstå varför. Sen är de nog bra att slumra lite innan de är dags att vakna igen, ska upp igen om ca 7 timmar...
Har lärt mig hur man ändrar vissa saker på bloggen ikväll, sen har jag kollat på film och bara haft de mysigt. De ska bli ännu mysigare att få lägga sig ner i sängen och bara få sova.
Imorrn kanske min kusin kommer hem till mig, men inget är bestämmt. Hoppas kan man ju alltid göra. Fick ett present kort av mamma på åhlens som jag ska gå och shoppa upp i hlgen eller lite senare i veckan.

Nä hörrni, sängen är oerhört lockande och jag känner mig helt slut. Sov så gott så hörs vi imorrn eller så.

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0