Music

Vaknade för en timme sen, och jag är inte ett dugg utvilad. Va är de för fel. Kan den här känslan bara försvinna?! Va är grejjen liksom?! Ska väl göra mig klar snart och röra mig mot skolan. Har en lektion idag, den börjar 13 och slutar 15.30. Vi ska bara kolla på någon film. Jag tror att de är en sån där film som är tecknad och man får se vad som händer inne i kroppen vid olika tillfällen. Med tanke på att vårat projekt handlar om DNA,RNA, Celler etc så lär de vara en sån film. Men de blir väldigt skönt att bara kolla på film :D. Efter skolan så ska jag aktivera mitt bank kort och sen lite senare på kvällen ska jag på Yoga för första gången (ÄNTLIGEN) hahah. De kommer bli galet roligt.


Nu ska jag sätta på as bra musik och göra mig klar.
Ha en underbar halv mulen dag =)

//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0