Puss och kram ät banan ;D

Igår va jag och mr S hemma hos little miss J. Vi började med att käka middag och köra sanning eller konka (men vi körde bara sanning dock) vid matbordet. Och kan ni gissa vad som serverades på bordet? Jupp de va tacos som vanligt när man käkar hos henne. Men igår va de grymt gott, och de smakade väldigt bra. Efter maten så kollade vi lite på tv innan vi fick en stor lust att sjunga abba sing star. Jag och J hade koll på dom flesta låtarna men efter ett tag så gjorde vi våra egna "texter" till musiken. De kan man kalla underhållning. Men sen lessa  vi på de och bestämmde oss för att sätta på musik och dansa och sjunga. Jag har film på när vi så vackert står uppradade och dansar vår dans som J "lärt" oss. Nä men de va galet roligt.
Och nej vi va inte jätte fulla. De va väl jag som va mest påverkad med tanke på att de enda jag ätit den dagen va tacos. Men de va inte så farligt, Jag visste va jag gjorde, sa och allt sånnt. De enda jobbiga var att jag somnade runt halv två och gick upp vid 06.30 för att jag skulle till jobbet. De va sjukt segt. Men jag kom upp och jag jobbade på bra. Är dock ganska trött just nu. Ska hem till pappa snart, måste bara packa och göra mig klar och äta lite,
Imorrn fyller min ena bror år :D.

Visst är de härligt att våren ÄNTLIGEN har kommit??! Man blir så lycklig och glad.

Nä nu måste jag göra mig klar så att jag inte kommer hem till pappa sent ikväll.


Puss och kram ät banan ;) tihi
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0