Torsdag...

Idag va de att gå upp vid 06.15. Jag fick lov att dra mig upp ur sängen, va så sjukt trött. Kom till skolan 08.30 typ och de kändes som om jag satt i en annan värld. Sen hade vi Arbetspass från 9-12 TRE HELA TIMMAR. De blev ganska utnött efter ett tag. J va den enda av oss som jobbade. Jag satt och ritade på Lantto eller va inne på face. Men när klockan väl va 12 så begav vi oss mot matsalen för att käka (men de va inte direkt någon höjdar mat). Sen hade jag och J två timmar att fylla, hål-timme på två timmar är inte så himlans kul i alla lägen. Men som vanligt så gick tiden snabbt. "Tyvärr" så kunde jag inte vara med på sista lektionen, hade tid hos tandis. De har vart en upp och ner dag, skratt, arga miner, hicka, skrattatacker och ännu mer skratt.

Har vart hemma själv hela kvällen. VÄLDIGT skönt :D. Borde ha pluggat lite kanske men jag har ingen energi. Förstår inte varför men den går väl upp snart.

Min kära vän B sickade ett roligt klipp till mig på face som jag tänkte dela med mig av. En musik video som är knas. Men som dom flesta vet så är hon och jag en aning knäppa. Eller rättare sagt så är vi alla tre lite knas men hon och jag är nog lite värre än J. Aja här kommer den, njut. Man blir glad av den för att den är så knäpp haha.

 Passion Fruit - The Rigga Ding Dong Song

Imorrn är de Fredag. UNDERBART :D haha. Ha en underbar kväll nu alla goa och glada.

Kiss and tell
//MK♥

Kommentarer
Postat av: B ;)

Nemen kolla, det jag skickade till dig! Haha så skööön :) Dags att öva in stegen nu bara inför sommaren ;)

2009-03-07 @ 14:18:08
Postat av: Mikkan

Jaaa :D ja men lätt asså de här får nästan bli våran sommar plåga ;) Föreställ dig oss stå och dansa denna dans xD vackert

2009-03-07 @ 15:20:14
URL: http://miichaelaaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0