Trötta men glada

Vaknade kanske för 50 min sen. Jag är sjukt trött för tillfället, men som vanligt så kommer den stiga lite senare. S och jag sitter och kollar på 28 veckor senare, den är faktiskt helt okej.  Vi köpte tre filmer igår; 28 dagar senare (som jag inte hade sätt) 28 veckor senare (som jag har sett) och Disturbia (som jag också har sett och är sjukt bra). 28 dagar senare va sjukt dålig, as seg och bara tråkig. Dom andra två va mycke mycke bättre.
Idag ska jag dra och sola med S. Eller jag ska sola och hon ska bara hänga på. Efter de vet jag inte va vi ska göra. Jag ska inte jobba ikväll, så vet inte riktigt va som står på agendan. Men vi lär hitta på ngt.
Lite bilder från igår kommer upp senare idag.

Ska ta och göra mig klar.

Kiss on the lips but don't tell
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0