Är detta ett skämt eller?!

Jag fattar inte va grejen är!! Jag har blivit förkyld IGEN. Jag orkar verkligen inte de här längre. Vet inte om de är någon bra ide att jag följer med pappa och anna till landet imorn. Men på ett sätt kanske de är precis de jag behöver för att bli frisk (och hostmedicin och toapapper då da) men annars tror jag att en frisk luft skulle vara perfekt för mig.

Idag har jag inte gjort ett dugg. Har kollat på film efter film efter film. Väldigt skönt, men jag har inte orkat göra något annat. Jag har vart helt död heelt slut. Jag har till och med sovit lite.. ÄR man sjuk så är man :P.

Nej nu ska jag försöka bli bättre (a).
 

Kram på er
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0