Då va det över då (a)

Då har man jobbat sista lördagen för den här teminen. Ganska skönt när man tänker efter, nu kan jag sova ut på lördagar och slippa gå upp vid halv sju men de är endå lite tråkigt att de är slut. Men allt startar ju till hösten igen :).

Min kära kusin kom inte idag tyvärr. Får de när man ser henne :P. Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag heller (a). Jobbade på morgonen sen kom jag hem vid tre tiden och då kollade jag på film sen har jag fixat lite med bloggen. Halv kollar lite på ESC på ettan men är bara intresserad av swe och norges bidrag och för att veta hur resultaten blir. Så funderar på att börja små kolla på någon annan film eller något. Värsta film lördagen juh (a) mysigt hah.

Den här helegn är väldigt seg men då hinner jag fixa en massa saker soom måste fixas vilket är skönt. Imorrn är det sovmorgon som gäller :D Me like haha.

Ha en underbar kväll


True love never lies
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0