Då va man i skulan igen ;)

Shit va man va hurtig idag då. Sitter i skolan med J just nu och pluggar lite. Vi börjar egentligen kl 13 men vi är här nu, ganska duktigt eler hur? ;) haha. Är klar med spanskan som vi ska redióvisa idag. De gick väldigt fort att göra klart. Ella tiene los ojos azules, kolla jag kan haha (a).

Eftersom vi har 3½ timme att slå död på så borde jag plugga mera så slipper jag göra de sen =D.
Imorn är de en resa till sjukhuset som väntar kl 08.00, jag ska få reda på prov resultaten. Jag väntar med "spänning" inte. Men de lär bli intressant och se va dom har att säga. De händer inte så mycket mer idag, vill bli klar med alla rester som man har så lär nog fokusera på det en hel del. Det är ju kort vecka =D sååå underbart. Vet inte va jag ska göra på lång helgen, funderar på att dra till pappa en sväng men vi får se vad som händer.

Nu ska jag vara duktig och plugga vidare. Ha en bra måndag alla.


Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0