Dagen idag :D

Den här dagen har inte vart så seg som jag trott, men de har vart sjukt varmt. Jag har haft sjukt kul på lektionerna. På andra lektionen satt jag och Nina och pratade en del, vilket va väldigt roligt, sen sista lektionen så kom Kinell och lotten och så satt vid datorerna och va inne på facebook och babblade.
Sjukt kul :). Sen när vi slutat gjorde jag, kinell och lotten sällskap neer till tvären. Och jag va på FLUM humör på HÖG nivå. Vi hade sjukt kul på tvären.
Jag och lotten hoppade av vid G och drog till en kiosk och köpte glass i stora lass haha. Sen gick vi in i galerian och köpte oss en varsin ny plånbok, sen köpte jag ett diadem också. Den som jag köpte är STOR men jag älskar den. Den är så snygg :D. (Bilder kommer). Jag hade en jättte trevlig eftermiddag med Lotten och de måste vi göra om :D

Nu måste jag plugga :'(.


Puss på er
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0