Denna huvudvärk...suck

Nu har jag haft ont i huvet hela dagen...jag har tagit alvedon men den försvinner inte =( Ska lägga mig så fort jag har skrivit klart detta inlägg så får vi hålla tummarna att den försvunnit tills imorrn.

JAg har väldigt dåligt samvete för idag. Jag tycker synd om J och all skit hon får ta ifrån mig. Hela denna dag har jag vart lätt irreterad pga min j***a huvevärk. Och jag är sjukt lessen. De är inte meningen att vara så sur och irreterad i vissa lägen. Förlåt gumman och jag menar det verkligen. (känns som om jag har använt de ordet för mycket.) Men vi har haft sjukt kul idag också (a). Älskar dig och du betyder väldigt mycket för mig!!

Hela den här dagen hart vart lång, grå, dyster och seg. Alla i klassen har vart på halv dåligt humör hela dagen, det har liksom vart en ond cirkel de där. Hoppas att de blir finare väder imorn så de blir med glädje i klassen =D.

Imorn är det sjukhuset igen på morgonen. Lite nervös om jag ska vara ärlig. Men de går säkert bra.

Sen är de då här, sidan som jag länkat här under är ett måste att besöka. Tjejen som sjunger är så sjuuuukt duktig och hennes röst aa den är grymt bra. De är ett måste att besöka!!!

http://www.myspace.com/tillythomson


Nej nu ska jag sussa och bli av med min huvevärk och vara pigg och gald imorn =D


Natti Natti
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0