Fredag baby Fredag

Tjoho nu är de fredag =D gu va skönt. Det känns dock som om veckorna blir allt kortare och allt går så sjukt fort. Va sägs som att pausa lite?
Börjar om 1½ timme typ och jag ska börja röra på mig mot skolan snart. Idag ska G-delen in och jag har en bit kvar innan den är klar. Jag ska prata med Erik 0och se om jag inte kan få lämna in den på måndag ist, annars blir de LITE jobbigt.
Jag ska träffa J kl 12.40/45 så de är lugnt än så länge hah. Ikväll ska jag fortsätta plugga på all uppsatser som jag har och försöka beta av lite.
Efter skolan ska jag möta upp K i medis elelr i slussen, vi ska dra och solaa lite =D de ska bli skönt och avslappnande (a). Men innan man kan slappna av och andas inför helgen så måste man ta sig igenom denna dag också. Men jag känner på mig att den hä dagen kommer bli rolig och att de kommer skrattas en hel del =D me like.

Nej nu måste jeg göra mig klar och vandra ner till bussen. 
Hoppas att ni alla får en jätte bra dag ♥ Me love you long time ;) hah


Äkta kärlek ljuger aldrig
//Mikkan♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0