Freeeeeedag

Igår va en sjukt bra dag. Jag va på bra humör hela dagen (så vitt jag kommer ihåg). Efter skolan igår så åkte jag till Forum för att träffa farmor, vi gick till Melanders och käkade lite (väldigt bra ställe, rekomenderar de starkt) efter att vi smält maten lite så gick vi in i Forum och tog oss en liten shopping runda. Mycket mycket trevligt. Sen började vi röra oss hem till F&F men shit vilken kö de va, de brukar ta kanske 15min max att åka om allt rullar, de tog oss 30-40min att komma hem.
    Men de var bara trevligt att sitta och prata med farmor och får höra en massa om pappa när han var liten (oj va jag ska jävlas med honom nu haha). När vi kom hem till F& F så klippte farmor mig :D så jag har lugg nu sen klippte hon mina "toppar" så de känns som om mitt hår är jätte kort :P men jag vänjer mig snart.
Efter de fick jag testa farmors spikmatta, och när hon berätta om den så trodde jag att de va en trä platta med 15centimerters spikar rätt upp, men så va de inte. 
Den va galet skön att ligga på och den är typ till för ryggen eller något. Nä men de va väldigt kul att vara hos dom och bli väldigt mycke ompysslad (a).

Idag började jag med en väldigt bra och stabil frukost; ett ägg, en kopp te (med lite socker), två grova fullkorns mackor och en tallrik fil med någon sotrs müsli. Väldigt gott, nyttigt och bra :) kändes som om man var på hotell (a). Farmor va så snäll så att hon skjusade mig till skolan :D vilket innebar att jag var i skolan till 08.00!!
    Jag har aldig vart i skolan så tidigt. Började vid 9 och J kom vid 08.30 så de va lugnt. Vi hade NP hör-och läsförståelse i Eng.B. DE VA SJUUUUKT svårt. Det kanske inte gick så jätte jätte bra men de funkar. När vi överlevt NP:en så spenderade jag J och N en timme ute i solen på gräsmattan vid skolan. De va VÄLDIGT skönt. Och vi hade väldigt roligt :D. Hela den här dagen har vart väldigt kul.
     Jag och N satt kvar i skolan tills vi blev utkasstade vid 16.30 och vi pluggade faktiskt! Väldigt stolt. Sen rörde vi oss mot Froum för att chilla lite och kanske käka. Men de blev bara en kort stund i Forum innan vi båda kände att de var dags att röra på oss. Men vi pratade lite och hade kul.

Imorn är de näst sista lördagsmorgonen. Skönt, roligt men ändå tråkigt. Oj jag har totalt glömt skriva ett pass till imorn. Och de är kanske dags att sova lite också.

Tröttis
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0