Gäsp och godmorgon på er

Måndag igen, en helt ny vecka att se fram emot, en helt ny vecka men en massa överaskningar som väntar. De kändes tungt att vakna av klockan idag igen, men ändå så vaknade jag ganska utvilad. Idag är det självklart skolan som väntar efter de så kanske jag drar till Sickla en snabbis för att kolla lite bara efter de så är det hem och plugga som gäller. Jag måste verkligen bli klar med dom arbeten som jag börjat på men inte orkat slutföra. Plus att jag har en inlämnings uppsats som ska in på fredag VÄLDIGT VIKTIG. Men som vanligt är man ute i sista sekunden suck. Bara att göra de bästa av det. Planerna för denna vecka är väl inte diekt bestämda än, men de lär se ut så här för min del:

Måndag: Plugga+en tur till Sickla
Tisdag: Plugga
Onsdag: Plugga+ simma
Torsdag: Plugga+ sola ev.
Fredag: Vara klar med uppsatserna
Lördag: Avslutning med mina grupper :'( och avslutning med alla tränare
Söndag:Plugga och sova

Men vad som helst kan hända med denna "planering".

Nej nu är de nog dags att packa väskan och göra sig klar och börja rör mig mot skolan. Ha en underbar dag.

 
Äkta kärlek ljuger aldrig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0