Landet, outlet och tystnad= Avkoppling

Kom till landet igår, och guuu va mysigt de är. Huset ligger precis vid vattnet och de är bara allmänt mysigt. Idag vaknade vi runt nio tio tiden då vi käkade lite och tog de lugnt. Sen när vi var klara begav vi oss mot outleten en bit bort. Jag hittade ett par badshorts och ett linne och ett skärp.
Jag vill lätt åka dit igen och handla kläder, de fanns sjukt mycket för bra priser :D.

Sen kom vi tillbaka till stugan då jag och lillebror tog en kort tur med den lilla båten. Och jag tyckte att de va kul eftersom att de va jag som skulle ro och vi åkte mest runt i cirklar. Den där båten va lite liten, lilleman fick dra ihop benen så att jag kunde ro ordentligt. Jag hade kul men jag tror att bror min mest tyckte att jag va en aning skämig (a). Vi grillade ikväll och vi satt ute och käka trots att de började regna lite.

De har vart galet skönt här ute. Mobilen har knappt funkat (ingen teckning) väääldigt skönt. Sen är datan extremt seg så man orkar liksom inte sitta länge vid den. Imorn är de hemfärd och mer pluggande som gäller. Känner mig helt slut just nu och funderar på att lägga mig i sängen och kolla på någon film på Ipoden. Jag är fortfarande förkyld men hostan är i stort sätt försvunnit :D. Bilder kommer imorn (dom få som jag tagit iaf.)

Puss och kram på er
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0