LEDIG underbart

Hela den här dagen har vet heeelt knas. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata och jag va jätte seg. Skulle möta J vid kvart över åtta och vid kvart i sju hade inte ens packat väskan. Eftersom jag var som en snigel så hann jag inte äta frukost (illa jag vet) men jag hnn med J och mötte henne på tvären. Yoga passet sög (som jag typ skrev i inlägget innan men iaf) ledaren sög och och hade inte lagt upp de på ngt bra sätt. Men de va bara att göra så gott man kunde. Hela den här dagen har bara vart jätte flumig. Såhär har den väl sett ut lektions mässigt:

Spanskan: Jag visade Ingrid min text som vart TOTALT fel (vilket jag kände på mig, google translate är inte så bra i alla lägen). Sen ville hon attjag skulle börja om, och tillslut gav jag upp och då slängde jag FÖRSIKTIGT ordboken på bänken framför mig där alla andra låg och RÅKADE ha ner alla Ingrids papper :S ops!! inte meningen. Men efter ett tag så fixade jag texten och pratade med ingrid så hon är inte arg på mig (tror jag (a) heh)

Arb.p: Eftersom jag stressade som en galning imorse så glömde jag allt hemma i min andra väska...suck. Men de gjorde inte så mycket. Jag satt och prata med Bemo hela lektionen istället. Väldigt roligt och intressant. Sen skulle han visa hur stark han var så han hängde sig på en dörr karm och drog sigg upp och ner (jag kommer inte ihåg va de heter (a) hih) de klarade han iaf lätt. Så kom Iman in och så fårgade jag om han kunde göra de med henne på ryggen (eftersom att han klarade att göra de med mmin tunga väska). Och självklart sa han ja och efter mycket tjat från mig hah så gjorde han de men han klarade de inte :P. Kul kul.

Sv B: Ingen lektion typ, så jag gick tillbaka till Bemo och pratade med honom Johan och Adrian ist. Och självklart visade dom allihop hur starka som va, lite roligt  att se.

Så fort Sadi var klar med sitt betygs prat så drog vi till tvären, där vi mötte johan och adrian och gjorde sällskap till tunnelbanan. De va en rilig resa hem :D.

Nä det har vart en sjukt bra dag, och nu är de vila som gäller och plugga så klart. Drar kanske till pappa på fredag och sen vidare till landet.

Vi hörs senare

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0