No voice

Jag har typ ingen röst :O. Jag kan prata men jag kan inte höja rösten för då gör mina stämband ont och när jag pratar så låter de som om jag viskar. Jag orkar verkligen inte vara sjuk igen. Jag blev ju precis frisk känns det som. Men va kan man göra? Försöka bli frisk en gång till ;D.
Imorrn börjar skolan igen. De är med blandade känslor som jag tar med mig till skolan. Haha nä men de ska bli kul att se alla igen och prata med dom (om jag ens kan prata imorrn :S).

Ska röra mig mot simhallen snart, de är sista söndagskvällen som jag jobbar. De ska bli en liten avslutning för barnen innan vi tar "sommarlov".  De ska bli skönt att vara ledig på söndagskvällarna men på samma sätt lite tråkigt :P. Får se hur mycket jag kommer jobba ikväll, får kanske gå på kanten eller ngt annat.

Nej ska ta och packa väskan och fixa lite kanske innan de är dags att röra sig ;)


True love never lies
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0