ONSDAG halva veckan klar

I måndgas var de NP i Eng. B. Jag kom typ 20min försent tack vare den för*****e bussen som var 40 MINUTER SEN!! Bra start på degen eller hur? Inte. När jag kommer dit så känner jag mig väldigt sjuk (har ju vart sjuk sen valborg :'( ) så kände inte för att göra de däe provet. Träffade min lärare som försökte övertala mig att göra de, men jag sa nej och hon gav upp :P. Kanske inte så jätte smart att missa de men men gjort är gjort.

I tisdags (igår) blev jag vääääligt sur av någon anledning. Fattar inte varför :S.Men jag hade iaf NP i Eng. B muntliga Och de gick ganska bra :D. Efter de så skulle vi till armee museet och jag trodde att vi skulle gå runt och titta på en massa kläder och vapen etc och lyssna på någon guide som babblade på medans man själv hamnade i ett stadie mellan vaken och sovande. Men icke-san-icke, vi spelade ett spel typ (jag skulle gissa på att man kan kalla de rollspel men vet inte) vi blev iaf indelade till olika länder där man skulle styra och ställa och de va så sjuuuuuukt roligt. Nää asså de måste upplevas. Alla skrattade (antagligen mest åt mig eftersom som jag hade på mig en VÄLDIGT förstår gammal jacka från ngt krig+en stor gammal krigs-hjälp väldigt SÄXIGT haha) och vi hade stört kul :D.

Idag (onsdag) hade vi friidrottsdag i skolan. Jag kunde dock inte vara med för att jag fortfarande är lite sjuk. Men jag och A ska ev göra de själva vid ett annat tillfälle. När vi sen var klara drog jag och J hem till henne så att hon kunde duscha, efter de så drog vi tillbaka till Farsta C för att käka lunch. När vi kom in på resturangen var klockan 12.55 typ och vår första lektion började 13 "/ illlla. Vi kom till skolan EN TIMME forsent, men som "tur" var så hade vi 80min lektion så vi var med på 20min iaf. De har vart en lång dag och jag har fått reda på att jag ska göra ett spanska prov imorn :O de är verkligen ILLA eftersom jag verkligen inte  gillar spanska  och jag inte har pluggat ett dugg. Hur ska detta gå? Aja de är bara att göra.

Imorn ska jag hem till farmor och sova över och ska Ev klippa lugg. Men jag är så osäker på om jag ska göra de eller inte. Någon som vill hjälpa mig att bestämma? Har sådan beslutsångest!!

Nej ska kanske plugga lite.

SÄXI LADIES <3
Stress, press och less
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0