Onsdag= Snart fredag= Inlämning= Gaahh hjälp

God morgon
Idag börjar jag 13 som jag alltid gör mån, ons och fre =D. Idag har jag tre lektioner och slutar 15.50. Halv segt att sluta så sent men de gör inget. Idag ska J sova över här och vi ska vara äkta pluggisar och bara nöta och skriva på våra uppsatsser HEELA kvällen. Vi måste verkligen göra de så vi kommer nog vara sten hårda mot varandra och inte köra med några dåliga ursäkter för att slippa eller skjuta upp på allt. MEn shit de är juh onsdag idag vilket innebär att alla uppsatser snart ska vara klara =S hjälp!! Hoppas att jag får mycket gjort idag bara.

Nej nu måste ag klä på mig och göra mig redo för skolan. Haen underbar dag! De verkar som att det blir fint väder idag =D Underbart håller tummarna att de håller i sig bara.


Äkta kärlek ljuger aldrig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0