Snart är det hemfärd som gäller

Man lägger sig tidigt på kvällen och man vaknar tidigt på morgonen. Sjukt skönt. Är lite trött just nu trots att jag sovit ett bra tag. vaknade vid nio idag med.
Just nu håller vi på att städa stugan och packar och donar, de är snart dags för hemfärd. Min resa idag ser ut på följande: först en blresa hem till pappa, sen vidare till pendeln sen till tuben, efter det vidare till bussen och sist men inte minst en promenix upp till mamma från bussen. Jag känner mig inte så jätte taggad inför denna resa direkt. Känner mig trött, seg och smutsig.
Längtar till badrummet hemma då jag tänker ta ett varmt skönt bad. Shit jag måste plugga lite också när jag kommer hem :( aja de måste göra sista spurten innan lovet. Nej nu ska jag ut och foto alla och lite till. Hah dom kommer bli galna på mig (a) men de är lugnt ;) va gör man inte för några roliga bilder.

Ha en bra dag alla =D

Peace
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0