Snart slut på helgen

Städade inte så mycket idag (a) fixade lite i mitt rum, men de blev  tråkigt. Kollade på en film istället som inte jag sett på år och dar "Historier ur Den Oändliga Historien" väldigt bra film men väääldigt lång. Har inte kollat klart på långa vägar, den är 6 timmar och jag kanske har sett 1½ eller något =P.
Den här helgen har vart väldigt tråkig och trist men den har vart skön också, bara tagit de lugnt och bara slappat helt enkelt.
Imorn slutar jag 16 =( Men de blir säkert en rolig dag =D. Ska träffa J klockan 9 för att plugga och bli klar med spanskan som vi ska prata på eftermiddagen.
Jag säger de igen jag och spanska funker inte och om jag ska prata spanska utan någon lapp...ojojoj katastrof haha. Men de får lov att ordna sig helt enkelt. Sitter och ätar lite pistage nötter (me looove) och väntar på att filmen på fyran ska börja igen. Jag känner mig väldigt glad just nu, vet inte varför och de gillar jag, att bli glad för ingenting de är underbart =D

Jag hoppas att helgen vart bra. Skriver mer imorn ;D
Natti Natti sussa sött


Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0