Torsdag & Fredag & Lördag babes

Detta är ett ganska långt inlägg men de täcker ju tre dagar ;) Enjoy

TORSDAG

Gick upp bajs tidigt för att åka in till tandis och kolla så allt stod rätt till. Va hemma vid nio igen och då somnade jag om tills de var dags att röra sig mot sjukhuset för att ta en massa prover. Men när vi kom dit så fick hag inte ta prover för labbet va stängt... SUCK...ska tillbaka på tisdag eller onsdag istället.

VALBORG!!
Sen va jag hemma igen vid 15 bara för att byta lite kläder och sedan röra mig in mot stan för att möta upp J, Jens och Ali för att handla lite grill-saker som vi skulle ha och njuta av. När vi sedan cirkulerat klart i mataffären så började vi röra oss mot Tanto.
Nej men allvarligt. FAN VA ROLIGT VI HADE. Asså visst jag fick gå ifrån ibland när polisen närmade sig (vi ville ju inte bli av med all dricka eller att dom skulle göra ngt annat) bortsett från de så va de här helt klart den BÄSTA valborg EVER!!! När vi tröttnat på Tanto så drog vi hem till J för att sedan dra ner till vattnet och chilla galet. De va stört skönt. Sen gör inte som jag, jag hade inte ätit frukost eller lunch och inget mellanmål (tom mage med andra ord) och sen börja dricka lite vin, ingen bra kombo.

Men de gick ju as bra iaf. När jag skulle hem så fick jag sällis av Ali två staioner. Men när vi var på perongen hemma hos jossan så hoppade två killar av Bålsta tåget som Ali känner. Sabbe och Oscar. Dom åkte med mig hela vägen till sista stationen. Vi hade så stört roligt på tåget och alla tre va fulla (dom lite mer än mig). Som Sebbe sa "Vi är dina älsklingar, skriv de till den du messar med". Haha dom började sjunga och berätta en massa saker som var lite roligt ^^. Egentligen var planen att jag skulle åka hem till mamma men de skulle ta så lång tid så jag drog hem till pappa istället. Och mitt i natten så träffade man en filur som man inte pratat med på länge (och de kommer nog dröja ett tag innan vi ses igen) nämligen F. Somnade vid 02.30 iaf och hela rumet snurra när jag låg där och messa innan mobilen dog haha. Nej men lätt BÄSTA VALBORG EVER asså.

Vänster bild: Ali, Jag, Jens! Mitten Över: MATEN :D haha! Höger: Mina "älsklingar" aka Sebbe och Oscar! Mitten Under: J!
    



FREDAG

En aning bakis men inte så farligt. Vaknade dock av ljuset som sken in i mitt sk. rum UTAN DÖRR!! :O kl 08.30... gick upp och såg att min yngsta bror att uppe och kollade på tv, så jag joina honom. Aa sen käka man väl lite frukost ( eller de som gick i iaf). När man sen vaknat till och pratat lite med pappsen och njutit av de fina vädret så tyckte A att de skulle vara bra om jag hjälpte pappa med listerna som han skulle sätta upp i lillemanens rum. De tog 2 hela timmar innan A och jag hjälpte pappa att inse hur han skulle såga och sånt (eller A hjälpte nog mer).

När han väl kommit på hur hörnorna skulle sågas så skulle dom upp också (SHIT haha 1timme+?). Jag stod där snällt och höll i listerna medans pappa skulle spika fast listerna. Många av er tänker nog "De är väl inte sååå svårt att spika fast listerna i taket?" Låt mig bara säga, jag vek mig dubbelt HELA tiden. Han missade spiken vääääldigt ofta och varje gång han missade så sa han "Oj" och om han då missade många gånger förstå då hur många gånger han sa ordet OJ haha. Asså de va så sjukt roligt så de gick inte att inte skratta. Visst de tog lite längre tid men de va helt klart värt de. 
   
När jag gjort mitt med listerna så drog jag hem till J för att sätta eld på vår andra grill som vi köpte i torsdags. Det blev en väldigt rolig och mysig kväll :D. När vi hade grillat klart maten vi köpt så satte vi eld på hela grillen typ och lade på en massa pinnar och papper som vi hittade och ja de blev typ VÄLDIGT mycke rök haha. Men jag hade laddat med vatten i våra stora fina ölglas. 
Jag hade tänkt att åka hem vid 18.30 så att jag va hemma tidigt så jag skulle orka jobba, men jag va hemma 22.30 ist.
    

Men de gjortde verkligen inget. Jag är glad att jag inte skyndade mig hem.
Väl hemma så kollade jag på "Twilight" (ÄNTLIGEN) OH SHIT VA DEN VA BRA!! Asså åååh jag ÄLSKAR och jag menar att jag ÄLSKAR den filmen.



LÖRDAG

Tung dag. Jobbade idag trots att jag egentligen inte hade mina simmare där. Var tvungen att hjälpa till i simskolan. Men jag va så trött och kände mig väldigt hängig så jag satt mest på kanten och gjorde bedömningar på barnen och pratade med föräldrar. De va ganska segt men också väldigt roligt. En av mina simmare (R 5år, simmar i min andra grupp VÄLDIGT stolt över henne) va i simhallen så hon höll mig sällskap genom att hänga och känga, och dra i mina armar, och simma lite med simskolebarnen men även vara en duktig liten flicka som hjälpte mig att säga åt busungarna i vissa längen och för att inte glömma; hon gjorde väldigt "fina" frisyrer på mig också.

De gick ganska snabbt och när jag jobbat klart vid 13.05 var de att bege sig mot stan för att möta J, Kinell och Adam i Gamla stan. Vi hade väldigt trevligt där vi satt på bryggan i den stek-heta värmen. Men runt halv fyra va vi alla tvugna att röra på oss åt olika håll. Jag hade nästan ingen röst när vi satt där (väldigt roligt men ändå inte haha) har knappt någon röst nu heller men de gör inte så jätte mycket. Juste glömde berätta, när vi satt där så såg vi en död svan :S as äkligt den var typ mosad och låg och flöt som en flotte på vattnet. Inte trevligt bläää. Stackars fågel.

Har precis kollat klart på filmen "Pojken I Randig Pyjamas", såå sjukt bra film. Den var så fin, sorglig, vacker och hemsk. Den är en lätt sevärd film!!!!! SE DEN!!



Jag hoppas att ni hade det bra på valborg och att ni fick njuta av en massa skratt och glädje.

Äkta kärlek ljuger aldrig
 //Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0