Underbarare helg kan man ju leta efter

Den bästa helg på ett bra tag om jag får säga de själv. Solen har lyst hela tiden och de har vart varmt. Tyvärr har jag inte vart ute i solen like mycket som jag önskat. Jag har (känns det som) spenderat helge i provrum och framför plugghögen som man har. Men nästa helg SKA JAG VARA KLAR MED ALLT!! De ska ju in på onsdag så jag har inte något annat val (a).
Mina prov denna vecka:
Måndag: Muntligt i Eng. B
Tisdag: Muntligt i Sp 2
Onsdag: Hörövning i Sp 2
Torsdag: Vet inte men lär försöka klämma in något typ Matten
Fredag: LEDIG PGA STUDENTEN


Jag känner mig så less på något, jag vill bara har en förändring. Spelar ingen soll vad de är men vill bara att en förändring ska ske. Jag har rensat min garderob så de känns ganska skönt, har skaffat lite nya kläder :D men jag vill att något annat ska föändras också, Men vad???????

Nej nu måste jag läsa igenom engelskan några gånger till innan jag ska sova. Ny vecka med nya tag och ny energi :D


J och jag sommar -08 MUPPAR VI ÄR

SOMMARLOV OM 12 DAGAR :D

Peace out suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0