Väntan är lååång

Sista dagen i skolan idag då =D LOVLEY. Just nu sitter jag på plan 6 och väntar på att J ska komma tillbaka till skolan från träningen så vi kan äta lunch. Jag längatr tills sden här dagen är slut så jag bara kan åka hem och lägga mig. Jag är så sjukt trött just nu, de va riktigt tungt att gå upp idag och ta sig till skolan. Känner mig nyvaken på något sätt.
De va ju yoga nu på morgonen, och de va like halv tråkigt. Sen va de lite jobbigt eftersom att jag hosta så fort jag hade huvet upp och sen haha heelt sjukt. Men annars va de väl okej.

Nä nu måste jag fixa min spanska sak som jag ska redovisa idag :(

Have a very nice day hah

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0