091109

Mmmmm härliga måndag. You just got to love Monday. Eller inte. Sitter si skolan och ska snart börja plugga. Ville verkligen inte lämna min säng imorse, but a girl got to do what a girl got to do haha eller något liknande.
Idag händer nog inte så mycket. Måste plugga jätte mycke när jag kommer hem. Jag vill åka till något mysigt Café och plugga, ta de lungt och snacka. Det hade vart så himla mysigt. Men typ ingen kan tyvärr så de blir väl att åka hem istället.

Nej nu ska jag ta och samanställa mina intervjuer om Meningen med livet och några andra hopplösa frågor hihi.

Ha en bra måndag så hörs vi senare :D (09:26:03)

//Mikkan♥


Wow jag har so far pluggat i hela 30min. Haha shit jag är tragisk. Men jag orkar verkligen inte plugga. Funderar på att ta mitt lilla pick och pack och sätta mig med ullis om hon har tid så att jag kan få de här klat nån gång. Hmm att göra de eller inte?? Vi får se.

Btw min ring och klocka är upphittade :D Jag hade glömt dom i simhallen (klantigt) men de viktiga är att dom är tillbaka :D wiii

♥ (10.01.40)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0