091115- Trött och less

Om ungefär 2 timmar ska jag vara uppe i simhallen igen. Det är dags för privatlektion igen med lilla fröken sofia. Det ska bli lite roligt och se om hon lär sig något idag, eller om hon ska sköta babblandet idag med.

Har inte inte sovit så bra i natt. Vaknande flera gånger och hade jätte svårt att slappna av. Sista gången jag kollade på klockan var den 02.30, men tror inte att jag somnade då. Plus att min kära mor skruvade upp volymen på musiken vid 10 och började samsuga redan vid 9. Så jag var väl inte direkt så jätte utvilad när jag vaknade imorse.

Är nästan klar med min ena inlämning, sen har jag engelska uppsattsen kvar att skriva. Efter de är det inte mycket kvar jippi :D.


//Mikkan♥

(jag va tvungen att ladda upp den här xD den är lite gammal men iaf hihi)
28 dagar kvar
&
4dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0