"Första skoldagen" Jippi-Kajej

Sitter i skolan just nu gör inget. Eller jo jag har precis blivit klar med min engelska prat sak som jag ska redovisa imorrn :/. Jag börjar om 20min typ och just nu väntar jag på att Malin ska höra av sig så vi kan knata till Samhälle C lektionen JIPPI (not). Jag har fått i mig lite kaffe så vi får hoppas att de hjälper mig att hålla mig vaken på lektionen så att jag inte somnar (lite pinsamt om jag gör de igen hehe).

V.46-47 kommer min skola att vaccinera oss elever mot Svin influensan. Jag har sagt att jag inte kommer göra de för att jag tycker att de är relativt onödigt, men jag börjar tveka lite. Jag pratade med min "lärare" Marie nyss och hon fick mig att ändra mig en aning. Känns som om jag måste prata med någon eftersom att jag typ är i "risksonen". Vi får se hur de blir.

Ha en bra dag

Peace out
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0