Lördag Igen

Idag har jag jobbat som vanligt. Måste skryta med att min sista grupp simmade 1400 meter idag. Sååååå stolt över dom hiih (dom är mellan 6 och 11 år tror jag, vilket gör dom ännu duktigare).
Jag har inte gjort så mycket idag egentligen, jobbat, handlat, pluggat och tränat lite. Vänat just nu på att mamma ska komma hem, funderar på att ta en paus från psykologin och kanske laga mat till mamma. Hon  skulle i alla fall bli jätte glad. Hmmm vi får se.

Haha måste bara berätta, innan jag lämnade simhallen idag så satt jag och kika och diskuterade vad jag skulle köpa för trevligt till ikväll och vi satt och diskuterade om hur mycket fett olika saker innehöll och vad som var bra fetter etc. Vet inte om vi direkt kom fram till något, men så kom fia in och gav mig ett tips; Grönsaker med Dipp. Och ja de va de jag köpte :D sååå mumsigt hihi.

//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0