Okej nu berättar jag

Filmen New moon är sjukt underbar. Jag har läst alla bäcker och när jag läser lever jag mig in i boken sjukt mycket. Mer än många andra gör. Så när jag såg filmen dök alla känslor från böckerna upp och jag örjade gråta vid ett eller två tillfällen. Ja nu kanske ni tänker "shit vilken tönt" eller likanande, men jag älskar berättelsen. Alla som har läst böckerna och gillar dom kommer gilla filmen.

Men det fanns vissa saker som jag tycker dom borde kunna gjort mycket bättre. Ett exempel som jag störde mig på, är när hon hoppar från klippan och landar. De är såååå data gjort och det är inte ens bra gjort. Det är det som gör mig lite besviken, men de gör absolut inget, för filmen va bäst i vilket fall som helst.

Först såg vi på Twilight sen blev de paus och sen vid 00.15 såg vi filmen ♥. Innan den började så hade sf lite pris utdelning, och en kompis till jossan Sofia vann. Och hon blir 19 idag. Så jag sa åt jossan när Sofia var på väg ner för att ta emot sitt pris att skrika grattis. Vilket hon gjorde och sen började hela publiken sjunga Ja-må-hon-leva. De va så coolt. Snacka om vilken present haha, en bio-salong med 250 pers i som börjar sjunga. SWEEET haha.

De sistajag vill skriva är SE FILMEN!!!! jag vill se den igen (a)♥
Förlåt för uppsattsen.

Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0