PAIN AND WORRIED!!!!!

Har slutat för ideg men känner inte riktigt för att åka hem riktigt än. Med tanke på att jag har några rester så hade jag tänkt att plugga lite på dem, men mitt huvud gör så sjukt ont, trots att jag har tagit en alvedon. Sen har jag en stor nyhet: JAG TAR VACCINET.
Som pappa sa till mig igår, "du som alltid är sjuk borde verkligen ta det". Jag kan lova att Anna skuttar av glädje där hemma. Och jag hoppas verkligen att jag gör det rätta. Jag och Jossan har tänkt att ta det imorrn här i skolan :S. Shit jag är verkligen nervös. Inte för sprutan untan, vem vet va som kommer häna med mig efter??? Jag kan ju lika gärna hamna i koma i vilket fall som helst. Jag kasnke ska vänta lite mer? Usch jag gillar inte att ta dessa beslut!!! HJÄÄÄÄÄLP!!!!!

Måste även berätta att vi hade en väldigt mysig Sh C lektion idag :D. våran älskade Sevi hade bakad kladd-kaka och så hade hon med sig kaffe. Sååååååå mysigt :D Me likie verry much.



//Mikkan♥

1 månad och 2 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0