-Inlägg 300-

Sitter i skolan just nu och pluggar (som vanligt). Fick sällskap av Ullis till skolan idag :D mycket trevligt. Sen när vi kommer till skolan går jag in till lärarrummet där Line frågar om jag vet vem det är som har ätit upp hennes pepparkakor. Och jag har ingen aning. Sen säger jag att de va Jonas, att han kom till svenska lektionen med smulor i mungipan. Och Shit va dom började skratta, jonas blev väl lite överrumplad. Men de va väldigt roligt. Han brukar alltid vinna när vi kaxar mot varandra, så jag var grymt glad att jag vann den här gången :D.

Idag slutar jag helv fem =/ känns väl inte så jätte bra. Speciellt när jag inte har någon ShC lektion nu på morgonen...surt...Men vi får helt enkelt göra det bästa av dagen.

Dags för att pluggisen börjar plugga lite haha.

//Mikkan♥

25 Dagar kvar
&
1 Dag kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0