Slutat, va händer nu då?

Sitter framför Ullis data just nu och trodde att jag skulle komma in på feca, men nej de gjorde jag inte :(. Skolan har spärrat face igen....de suuuuger väldigt mycket men va ska man göra. Egentligen behöver jag inte face i skolan, jag behöver bara gå in i lärarrummet och dö av skratt. Mina lärare är ju helt underbara. De finns inga bättre. Dom beter sig som oss och de är så roligt. Plus att man kan jävlas med dom lite också och endå veta att allt är på skämt. Men jag tror att jag har skrivit något liknande förut. Men man kan aldrig skryta om dom för mycket och man kan aldrig gilla dom för lite.

Ska kanske ta och ringa mamma och fråga om hon kan hämta mig, eller så ska jag ta och sätta mig med jossan och bara prata.

Imorrn är det simtävling. Hoppas på det bästa. Ska berätta om natten senare, men orkar inte det just nu.

Yours Only
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0